Installatie Totaal opnieuw op nummer 1
USP Marketing Consultancy heeft onlangs weer onderzoek gedaan onder een groep installateurs om de conditie van de W-installatiemarkt in beeld te brengen. Een onderdeel hiervan is de oriëntatie en het mediagebruik van installateurs. Hieruit is gebleken dat de meeste Nederlandse installateurs nog steeds de traditionele vakbladen lezen.
Aan de groep installateurs die vakbladen lezen werd tevens de vraag gesteld welke vakbladen ze het meest lezen. Het vakblad Installatie Totaal werd door deze installateurs het meest genoemd. Daar zijn wij als team van Installatie Totaal natuurlijk bijzonder trots op!
Installatie Totaal is dagelijks bezig om installateurs te informeren over alle nieuwe ontwikkelingen in de branche. Dat blijven we ook doen, omdat deze branche een zeer belangrijk rol speelt op het gebied van onder andere de energietransitie.
Installatie Totaal magazine verschijnt 6 keer per jaar. Kijk ook op onze website waarop dagelijks nieuws uit de installatiebranche wordt gepubliceerd. Ook kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief die minimaal drie keer per maand wordt verzonden aan circa 19000 abonnees of volg ons op Facebook en Instagram.
Het volledige rapport is te bestellen via USP Marketing Consultancy.







